Wedstrijdverslag?

6 september 2018 14:45

Op onze nieuwe website bestaat de mogelijkheid om wedstrijdverslagen te plaatsen. Leuk om zelf terug te lezen of te laten lezen door teamgenoten, vrienden en familie. Leuk voor later!

Is er een wedstrijdverslag van jouw team? Dan kan dat op de website geplaatst worden. Er kunnen ook foto’s toegevoegd worden. Je wedstrijdverslag kan je opsturen naar [email protected] met het verzoek e.e.a. te plaatsen. Vermeld wel duidelijk om welk team het gaat, om welke wedstrijd en de speeldatum.

Verslagen met onwelvoeglijk taalgebruik, beledigingen en dergelijke zullen niet geplaatst worden. Bij het plaatsen van foto’s gaan we er bij de verslagen van uit dat 1 of 2 voldoende is.

Dus heb je een verslag? Mail het naar [email protected]!