Verenigingswerk Seizoen 2023-2024.

2 juni 2023 19:45

Beste (ouders/verzorgers van) leden van sv Poortugaal,

Seizoen 2022-2023 is bijna klaar! De zomerstop gebruiken wij om vakantie te vieren, even ‘op te laden’, maar ook om noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden bij sv Poortugaal te doen.

Aanmelden verenigingswerk seizoen 2023-2024 (vanaf nu al mogelijk)
In de zomermaanden (van 1 juli t/m 12 augustus) wordt er iedere zaterdagochtend (tussen 09.00 tot 12.00 uur) onderhoud verricht. De werkzaamheden zijn heel divers: van klussen en verven tot snoeien, vegen en schoonmaken. Maar ook doelnetten vervangen en opruimen. Op de dag zelf wordt bepaald wat er gedaan kan worden. Zo kunt u al klaar zijn met de uren verenigingswerk vóór dat het seizoen begint! Vanaf nu kunt u zich hiervoor al inplannen.

Op zaterdag 2 september start het nieuwe seizoen met (beker)wedstrijden. Dan zoeken wij weer vrijwilligers voor de bar en keuken, als zaterdaghulp, voor het reguliere onderhoud of als scheidsrechter. Ook hiervoor kunt u zich al aanmelden.

Vaste vrijwilliger worden?

sv Poortugaal wil de groep vaste vrijwilligers graag uitbreiden. Wilt u b.v. iedere 4 weken een paar uur helpen achter de bar, in de keuken of als zaterdaghulp? Of wilt u regelmatig wat wedstrijden fluiten? Of bent u op de donderdagochtend beschikbaar voor de onderhoudsploeg? Laat het ons weten, dan brengen wij u in contact met de coördinatoren. U bent van harte welkom!

Samen

Samen kunnen we onze vereniging de vereniging laten zijn die we allemaal graag willen:  gastvrij, schoon, gezellig, een plaats waar u en uw kind(eren) graag komen. Dat kan alleen als ieder lid (minimaal) 6 uur in een seizoen meehelpt.

Alle informatie over het verenigingswerk is te vinden op de website

Klik op deze link: https://www.svpoortugaal.nl/800/verenigingswerk/

• Uitgebreide inloginstructie hoe te registreren en in te plannen
  • Veel gestelde vragen over verenigingswerk en de antwoorden hierop
  • Reglement verenigingswerk

Voor het seizoen 2023-2024 geldt:

• aantal uren: 6
  • afkoopbedrag: € 80,- (+ € 1,- administratiekosten tbv ClubCollect)
  • incassodatum: 3e week oktober 2023 (via automatische incasso)

Heeft u nog verdere vragen of opmerkingen?

Mail naar de commissie verenigingswerk via [email protected]. Zij nemen contact met u op!

Tot gauw!

Commissie verenigingswerk