Een historische avond voor onze vereniging

23 april 23:00  Wat een feest was het! De halve finale voor de KNVB-beker tegen Forum Sport. Zo'n dag waarvan we over jaren nog zeggen: was je erbij die avond in april 2024? Ongeveer 1.000 mensen kunnen daar in ieder geval 'ja' op zeggen. Hopelijk hoort u daar ook bij!meer »

Poortugaalse Hesterine de Reus tekent bij Ajax.

14 april 20:15  De op 6 december 1961 in Poortugaal geboren Hesterine de Reus kwam begin jaren zeventig bij ons voetballen. Al snel bleek dat zij zeer getalenteerd één van de besten van haar team bleek. Zij stak met kop en schouders boven de anderen uit. Vaak zegt men dan en de rest is geschiedenis, want afgelopen vrijdag tekende zij een contract als hoofdcoach van de Ajax Vrouwen.meer »

Eerste elftal: nacompetitie blijft in zicht

14 april 9:00  Wat een prachtige middag was het zaterdag bij sv Poortugaal. Onder het genot van de lentezon was het lekker druk bij de wedstrijd van ons eerste elftal tegen Nieuwenhoorn. Het was een middag met een traan en een lach, maar uiteindelijk was iedereen ook blij met de 2-0 winst.meer »

Blauw-Zwarte Diner '24.