Tijd.

Coal JO11-2G

19 september 2020 10:15

COAL JO11-2 – sv Poortugaal JO11-5; 10-2 (2-2)
Zaterdag 19.09.2020
Competitie 4e klasse.

Zou het iets van de Oldegaarde zijn? Gewoon 20 minuten later met een wedstrijd beginnen.  Nou ja, uiteindelijk werd het beginsignaal gegeven en klapten we er gelijk boven op. We wisten dat we het moeilijk zouden krijgen, want COAL had zijn eerste wedstrijd al met grote cijfers gewonnen en zo te zien was het ook een fysieke ploeg, met wat zwaargewichten.

We begonnen sterk en lieten ons niet gek maken door de tegenstander en zo kwamen we zowaar op een 0-2 voorsprong. We vielen niet alleen aan met zijn allen, maar nu werd er ook met zijn allen verdedigd. Helaas konden we dat niet volhouden, zodat er toch nog met een 2-2 gelijkspel gerust werd.

Het fysieke van de tegenstander won het na rust toch van onze jongens. We kwamen niet meer op de helft van de tegenstander en werd het pompen of verzuipen. Zo werd het uiteindelijk toch nog 10-2 voor COAL.

Het begin van de wedstrijd gaf wel hoop voor de toekomst. Volgende keren dat proberen langer vol te houden en dan komt het wel goed.

Volgende week geen wedstrijd in verband met het voetbalkamp. Veel plezier jongens! De volgende wedstrijd is op zaterdag 3 oktober, thuis om 10.15 uur tegen SHO JO11-6. SHO staat op dit moment nog onderaan met 0 punten. Zij hebben echter nog maar 2 wedstrijden gespeeld. Komt dat zien!