HET VENIJN ZIT IN DE STAART

BVCB JO17-3

19 september 2020 10:15

Vandaag stond voor sv Poortugaal JO17-5 een thuiswedstrijd tegen BVCB JO17-3 op het programma.

Poortugaal speelde in de gele shirts om verwarring met de blauwe shirts van BVCB te voorkomen.

De eerste helft liet 2 gelijkwaardige teams zien die beide volop kansen kregen en waarvan beide keepers volop aan de bak moesten om de 0 te houden en daarin ook slaagden.

Tweede helft:

- 64ste minuut: Nigel van Vliet dringt over rechts de 16 binnen en legt de bal met een vakkundig lobje over de keeper in het net, 1-0.

- 70ste minuut: BVCB scoort, 1-1.

De spanning wordt nu zichtbaar op het veld, beide teams willen winnen en de duels worden fysieker.

BVCB maakt handsbal in eigen strafschopgebied en de scheidsrechter legt resoluut de bal op de stip voor Poortugaal. Aanvoerder Jarno Kuijer is de man die met minder dan nog 2 minuten op de klok de wedstrijd zou kunnen beslissen …. no pressure 😅

- 79ste minuut: Jarno Kuijer neemt een rustig loopje naar de bal en legt die koelbloedig in de linkerhoek, 2-1.

Eindstand: 2-1.

Trainer Ronald:
“Het zag er vandaag wat rommelig uit, maar inzet maakt veel goed. Door als collectief te presteren werd uiteindelijk de overwinning over de streep getrokken!”