SLIP & SLIDE EN SLOPPY OP HET EIND

Zestienhoven JO17-2

10 oktober 2020 11:30

Vandaag stond voor sv Poortugaal JO17-5 een uitwedstrijd tegen Zestienhoven JO17-2 op het programma.

Wederom vanwege de Coronamaatregelen (m.u.v. begeleiding en 5 chauffeurs voor in totaal 15 spelers) zonder toeschouwers en omkleden en een verkorte pauze in de dug out. Op een nat en glad veld, ideale omstandigheden voor het betere sliding werk.

Eerste helft:

- 3de minuut: Laurens van Dorp schiet de bal vol in de rechterkruising, 0-1 de toon is gezet!

Keeper Max Hokken grijpt kordaat in om de 0 te houden.

- 35ste minuut: Mike Stedehouder glijdt de bal het doel in, 0-2.

Keeper Max Hokken moet tot 2 x toe spectaculair in actie komen om de 0 te houden.

- 38ste minuut: Mike Stedehouder speelt subtiel de keeper uit, 0-3.

Tweede helft:

- 51ste minuut: Nigel van Vliet legt de bal met een lobje over de keeper in het net, 0-4.

- 62ste minuut: Joël de Gier scoort vanaf de rand van de 16 over links, 0-5.

Tot zover het Slip & Slide gedeelte van de wedstrijd.

Poortugaal begint nu slordig te worden en laat Zestienhoven terug komen in de wedstrijd. Zestienhoven maakt maximaal gebruik van momenten van onoplettendheid in de verdediging van Poortugaal.

- 74ste minuut: Zestienhoven scoort, 1-5.

- 78ste minuut: Zestienhoven scoort, 2-5.

Eindstand: 2-5.

Trainer Ronald:

“Een slordig spelend Poortugaal werd op de been gehouden door keeper Max Hokken. Alhoewel er vandaag weinig spelers waren die hun normale niveau haalden of boven zichzelf uitstegen gaan we met een 2-5 overwinning naar huis en dat voelt toch lekker. Doelstelling is om de winning streak waar we nu in zitten te behouden, mits we in de komende weken mogen blijven voetballen”.