Knap gelijkspel MO15-2

Albrandswaardseweg 84 B
3172XC
POORTUGAAL

Vandaag de laatste wedstrijd gespeeld van de groepsfase van de beker, wat een zwaarbevochten gelijk spel! Na 1-0 voor gekomen te zijn door een echte spitsen goal van Jolie( stond precies op de goede plek)helaas de rust in gegaan met 1-1 wat ook geheel in verhouding was. De dames kwamen de kleedkamer uit en werden even met de neus op de feiten gezet en binnen niet afzienbare tijd stonden we met 1-3 achter! De ruggen werden gestrekt en wat hebben ze gevochten. De 2-3 viel enigszins met wat geluk uit een goed genomen corner van onze Chelsea, hierna gingen we alles of niets spelen, Claire ging vanuit de verdediging spelen op het middenveld om de onvermoeibare bikkel Nienke te ondersteunen, hierdoor stond Stephanie alleen achter in en heeft dat zeer solide gedaan! In de allerlaatste minuut van wedstrijd kregen we waar we allemaal op hoopte en denk ook wel verdiende op dat moment gekregen, Chelsea werd gelanceerd en ging op snelheid langs haar tegenstander, eigenlijk was er geen ruimte om te schieten, maar ze vond een plekje en schoot de bal snoeihard in de rechter bovenhoek! Wat een ontlading, niet alleen bij de speelsters maar ook bij ons als trainers! De meiden hebben gevochten als leeuwinnen en mogen trots zijn op deze prestatie! Dit was echt een tegenstander van formaat!