Doelsaldo.

Sluisweg 4
3238LE
ZWARTEWAAL

Vandaag naar Zwartewaal om aan te treden tegen de plaatselijke JO12-1. We waren nog net op tijd, want door misverstanden hebben we tevergeefs op elkaar staan wachten. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen. En gelukkig hadden we ook nog 5 spelers van onze vereniging bereid gevonden om ons te helpen, omdat we zelf met nogal wat zieken en afwezigen te kampen hadden. Dus jongens en meid die ons geholpen hebben ontzettend bedankt en aan alle zieken van harte beterschap. We hopen dat jullie er snel weer bij kunnen zijn.

Vorige week heeft Zwartewaal verloren van de koploper WFB, met 21-0, maar wat betekent dat? Was die tegenstander zo sterk? Of ligt het aan Zwartewaal? Wij kregen in ieder geval op voorhand het idee dat er wat te halen viel bij Zwartewaal. Nu moesten we dat alleen nog waarmaken.

Het werd echter al snel duidelijk dat het een ongelijke strijd zou worden. De doelpunten vielen als rijpe appelen. Met de rust stonden we al 0-9 voor. Zelfs keeper Floris scoorde een doelpunt toen hij voor de eerste keer mee naar voren ging. Helaas voor hem keurde de scheidsrechter dat doelpunt af, omdat de corner niet van de juiste plek genomen was.

Ondanks dat onze jongens en meid wat overmoedig waren in de tweede helft stapten we uiteindelijk toch met een klinkende 0-18 overwinning van het veld. Goed voor ons doelsaldo!

Voor Zwartewaal was de wedstrijd snel bekeken, maar ze lieten de koppies niet hangen en bleven het proberen. Zonder wanklank of andere gekke dingen bleven ze sportief doorgaan. Complimenten!

Speciale vermelding is dat Anna uit JO12-3 ontzettend verheugd was dat ze haar tweelingbroer Floris (JO12-5) vandaag kon helpen aan een overwinning. In vliegende vaart was ze na haar eigen wedstrijd bij Smitshoek (1-2) direct doorgekomen naar Zwartewaal (zie foto). Ze wist 3 doelpunten te maken.

Volgende week mogen we thuis aantreden tegen de koploper WFB uit Ouddorp, om 08.30 uur op veld 8A. Lekker vroeg! Hopelijk is dan iedereen weer hersteld en van de partij.

Invallers bedankt en zieken beterschap! Tot gauw!