Wisselloos.

Vinkseweg 31
3181HT
ROZENBURG ZH

Op zaterdag 12 februari werd er zonder wisselspelers afgereisd naar Rozenburg voor een wedstrijd tegen Rozenburg JO12-2. Gelukkig kon Floris, de keeper van JO12-5 met ons meedoen, want anders waren er niet alleen geen wissels, maar zouden we ook een speler tekort komen. Dus met net genoeg spelers naar Rozenburg.

Vlak voor de laatste lockdown hadden we al eens tegen deze tegenstander gespeeld. Op zaterdag 4 december 2021 werd het 1-5. Wordt het vandaag weer zo’n klinkende overwinning?

Na een rommelig begin kwamen we beter in de wedstrijd en gingen we weer kansen creëren. Tot een kwartier voor tijd waren wij dan ook de betere partij, dat zorgde voor een 2-4 voorsprong. Maar na de 2-4 werden we slordig en misschien ook wel een beetje moe, waardoor Rozenburg weer wat meer dreigender kon worden. Gelukkig wisten we het tot het einde vol te houden en stapten we met een 2-4 overwinning van het veld.

De meiden en jongens hebben hard gewerkt vandaag en hebben dan ook verdiend gewonnen. Kijk voor het fotoverslag op Zaterdag 12.02.2022; JO12-3, JO12-5 & JO19-1 | Flickr.

Voor komende periode staan er geen competitiewedstrijden gepland. Wel oefenwedstrijden die indien organisatorisch mogelijk op groot veld gespeeld gaan worden. Lukt dat niet, dan gewoon op half veld.