sv Poortugaal bekert verder

Albrandswaardseweg 84 B
3172XC
POORTUGAAL

sv Poortugaal speelde zaterdag in de eerste ronde van de districtsbeker van de KNVB tegen Siveo’60 uit Woerden. Het was één van de twee wedstrijden die er in dit vakantieweekend op het thuiscomplex werden gespeeld.

De thuisploeg had geen kind aan de ploeg uit Woerden, al deed de 1-0 ruststand misschien nog anders vermoeden. Toen de tegenstander langzaamaan uitgeblust was, liep sv Poortugaal uit naar 5-0. Doelpuntenmakers: Bjorn Wagenaar (3x), Samuel Hooi en Sven Breukhoven allebei 1x.

A.s. zaterdag speelt de ploeg van Peter Klomp de belangrijke competitiewedstrijd tegen Odin’59. De wedstrijd in Heemskerk begint om 14.30 uur