De laatste!

Albrandswaardseweg 84 B
3172XC
POORTUGAAL

Vandaag helemaal op veld 8 aantreden tegen Vlotbrug JO13-1. Prachtig weer, veel publiek en op tijd begonnen. Voor de wedstrijd nog wel even snel op de foto.

Vanaf het begin was wel duidelijk dat we vandaag niet gingen verliezen, maar dat moesten we dan ook eerst nog maar eens laten zien.

Veel kansen maar geen doelpunten. De gehele wedstrijd vond eigenlijk plaats op de helft van de tegenstander. Keeper Rens had niet veel te doen vandaag en kon dus lekker van het zonnetje genieten.

In de 17de minuut van de eerste helft was het dan toch Arda die zijn kans schoon zag en de openingstreffer voor zijn rekening nam, 1-0. Verder gebeurde er niet veel meer in de eerste helft, behalve dat we de bal niet meer achter de keeper van Vlotbrug kregen. Rusten dus met een 1-0 voorsprong.

Na de thee vlogen we direct uit de startblokken en kwamen we al binnen de minuut op een 2-0 voorsprong door  Ingo. Vlotbrug stond nog te slapen. Het lukte Vlotbrug verder niet meer om over de middenlijn te komen en zo konden onze dame en heren nog uitlopen tot 5-0 (Luca, Jessy en Arda).

Een mooie klinkende overwinning als afsluiting van het seizoen. Het eindresultaat van de competitie is dat we uiteindelijk geëindigd zijn op de 6de plaats met 17 punten.

Spelers, trainers en supporters bedankt voor jullie inzet. Op naar volgend seizoen! Maar eerst nog een toernooi op zaterdag 10 juni bij RVVH te Ridderkerk. De laatste kans om JO13-2 nog in actie te zien.

JO13-2_seizoen_22-23_-_1.jpg