Vacaturebank

Barmedewerker

18-11-2019

Barmedewerker

Wij zijn dringend op zoek naar barmedewerkers. Op de zaterdag zijn er barshifts van 3 uur, te beginnen om 8.00 uur, 11.00 uur, 14.00 uur of 17.00 uur. Tot 12.00 uur wordt er geen alcohol geschonken. Tijdens de bardienst help je de klanten en bedien je de kassa en het pinapparaat. Ervaren medewerkers zorgen voor begeleiding.

Van maandag t/m woensdag is de bar tussen 17.45 uur en 21.00 uur geopend. Op de donderdag van 20.00 uur tot ca 00.30 uur. Ook hier help je de klanten en bedien je de kassa en het pinapparaat. Op dit tijdstip wordt ook alcohol geschonken en zal je een biertje moeten tappen.

Reageren op de vacature

* = verplicht