Jeugdkampen

VOETBALKAMP & UITWISSELING MET FC LAKESIDE

Onze vereniging organiseert twee kampweekenden voor haar jeugd van O7 t/m O15. We zijn erg trots op de lange traditie van beide kampen. Op deze pagina vertellen we je daar graag iets meer over. Klik in beide gevallen op het linkje voor meer en actuele informatie.

Voetbalkamp
Kampfoto_sv_Poortugaal_2022.JPG
Voor de jongere kinderen, zowel jongens als meisjes, organiseren we het jaarlijkse kamp dat luistert naar de originele naam Voetbalkamp in het Noord-Brabantse Esbeek. Daar verblijven we elk jaar een weekend in het voorjaar. Er staan fantastische activiteiten op het programma in het kamphuis, maar natuurlijk ook buiten in het bos en op het veld dat bij het kamphuis ligt. We huren de hele accommodatie af, dus er zijn alleen spelertjes van onze eigen vereniging op het terrein. Wel zo overzichtelijk. Aan alles is gedacht, de kinderen komen er niets te kort. Ook niet in het aantal begeleiders. Een aanrader. Meer informatie over het Voetbalkamp vind je hier.

Uitwisseling met FC Lakeside
O14O15.jpg
Voor de spelers van de JO11 t/m JO15 organiseren we elk jaar een uitwisselingsprogramma met onze vrienden van het Engelse FC Lakeside. In het ene seizoen bezoekt FC Lakeside onze vereniging, in de oneven jaren gaan wij op bezoek in Cheltenham waar onze vrienden vandaan komen. Spelers en leiders verblijven tijdens het paasweekend in gastgezinnen. We organiseren deze uitwisseling al meer dan veertig jaar en we zijn trots op deze unieke vriendschap. In 2025 zullen we weer een bezoek brengen aan FC Lakeside. Meer over het 'Engelandweekend' lees je hier.