Sponsoring

De sv Poortugaal is een nieuwe vereniging in Poortugaal met een grote aantrekkingskracht op leden (zowel spelende als rustende leden), toeschouwers en pers. Ook voor uw bedrijf dus een interessante partner. De sponsorcommissie begint haar taken binnen de in 2018 opgerichte vereniging dan ook enthousiast. Uw bedrijf kan meeliften op de aantrekkingskracht van sv Poortugaal door gebruik te maken van één van de opties die we u aanbieden:

U kunt kiezen uit een vijftal sponsorpakketten, die ieder op zich de uitstraling van uw bedrijf garanderen op en rond de velden van onze accommodatie. Wij beloven u met respect uw reclame uitingen te tonen en deze schoon en in goede staat te houden voor de duur van het contract.

Wij hopen dat u in deze brochure een sponsorpakket voor uw bedrijf kunt kiezen en eventueel in overleg dit verder toe te kunnen passen op uw wensen.

In deze bijlage vertellen we u daar graag alles over.

We hopen u op korte termijn te mogen ontmoeten op ons complex om nader kennis te maken.