Club van 100

De Club van 100 stelt zich ten doel sv Poortugaal te ondersteunen met financiële middelen om op die manier bij te dragen aan een succesvoller verenigingsleven.

PSV Poortugaal
In het recente verleden heeft de club van honderd bijgedragen met; een extra donatie voor het jeugdkamp, de aankoop van een wasmachine en het patatje en drankje voor de teams die kampioen werden. De volgende financiële injectie zal plaatsvinden voor de aankoop van een betere geluidsinstallatie in de kantine, waar in het verleden al de beamer is vernieuwd.

De opzet van de club is ooit ontstaan in de jaren negentig met een bijdrage van 100 gulden. Met de overgang naar een nieuwe munt vonden wij honderd euro teveel, vandaar de keuze voor 50 euro. Het streven was toen 100 leden bij elkaar te brengen en met trots kunnen wij zeggen dat de club inmiddels 135 leden bezit. Gezamenlijk zijn zij in feite één van de grootste sponsors van sv Poortugaal. (Dit alles bij voorheen PSV Poortugaal, red.)

vv Oude Maas

Ook bij de vereniging Oude Maas is in het verleden een Club van 100 actief geweest. Ook daar hielpen trouwe supporters met incidentele uitgaven van de vereniging waar naast de penningmeester ook de andere leden blij van werden.

sv Poortugaal
Wij hopen in de nieuwe vereniging sv Poortugaal veel nieuwe leden te verwelkomen met het doel er de club van 200 van te maken.

Als tegenprestatie organiseert de Club van 100 jaarlijks de traditionele Haringparty, waar alle leden welkom zijn.

Word nu lid en u bent direct uitgenodigd voor de komende Haringparty.

Behoefte aan meer informatie, dan kunt u mij altijd bellen.

Met sportieve groet,

Voorzitter Club van 100