Aanmelden als Spelend Lid

Op deze pagina kunt u zichzelf of uw kind inschrijven als spelend lid van sv Poortugaal.

Om lid te kunnen worden / uw kind als lid aan te kunnen melden, dient u aan te geven kennis te hebben genomen van:

U doet dat door onderaan het inschrijfformulier aan te geven dat u zich conformeert aan deze reglementen.

De contributie voor het seizoen 2023-2024 is voor de diverse categorieën als volgt vastgesteld:
(alle bedragen gelden dus per seizoen en worden medio september geïnd)

Senioren €  240,-

Jeugd
    Overig
O19 € 185,-   Veteranen per team € 1.000,-
O17 € 180,-   Rustende leden €      60,-
O15 € 175,-   Donateur €      30,-
O13 € 165,-   Donateurechtpaar €      35,-
O11 € 160,-
O9 € 155,-   Kosten ClubCollect €  1,50
Mini €   80,-

Let op: toeslag prestatietak
Jeugd €   30,-

Na het invullen van het formulier ontvangt u op het door u opgegeven mailadres een bevestiging van de aanmelding.

sv Poortugaal heet u hartelijk welkom!

Aanmelden / Spelend Lid worden

Wilt u (of uw kind) lid worden met ingang van het nieuwe seizoen, vul dan '1 juli' als ingangsdatum in.

Selecteer hier voor welk soort lidmaatschap u uzelf of uw kind aanmeldt.

Man of vrouw
Wat is de voornaam van het nieuwe lid?
Noteert u hier alle voorletters (met tussenpunten, bijv. S.V.) van het nieuwe lid.
Vult u hier een eventueel tussenvoegsel in
Vult u hier de officiële achternaam van het nieuwe lid in.
Wat is de geboorteplaats van het nieuwe lid?
Welke nationaliteit heeft het nieuwe lid?
Wat is de geboortedatum van het nieuwe lid?

Als het nieuwe lid jonger dan 16 jaar is, dan heeft de wettelijk vertegenwoordiger stemrecht bij de Algemene Ledenvergadering. Vul hier de naam van de wettelijk vertegenwoordiger in. Let op: Als het nieuwe lid 16 jaar of ouder is, vul hier dan "n.v.t." in.

Wilt u hier uw beroep of het beroep van één van de ouders/verzorgers invullen?

Wat is het adres van het nieuwe lid? Graag alleen de  straatnaam invullen

Vul hier het telefoonnummer in waarop u of - bij aanmelding van een kind - zijn/haar ouders/verzorgers het meest bereikbaar is/zijn. (Let op: vul alleen het nummer in, zonder streepje)

Wat is het e-mailadres van het nieuwe lid waar wij informatie naar toe kunnen sturen? (Zie ook ons privacyreglement)
Wij hebben van alle SPELENDE leden van 16 jaar en ouder het nummer van een ID-bewijs (paspoort, Europese Reiskaart of rijbewijs) nodig om hem / haar aan te kunnen melden als lid van de KNVB. Daarmee voldoen we aan de toelatingseisen van de KNVB voor leden van een vereniging en daarmee de KNVB.
Van welk ID-bewijs is het nummer zojuist doorgegeven?

Wij adviseren u om een veilige kopie aan te leveren en gebruik te maken van de KopieID app, Voor meer informatie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/identiteitsfraude/vraag-en-antwoord/veilige-kopie-identiteitsbewijs

Kies bestandWijzigVerwijder
Op welk niveau kwam de spe(e)l(st)er voor het laatst uit?

Wanneer is het eventuele lidmaatschap bij de vorige vereniging beëindigd? (Als u dit niet (exact) weet, kunt u ook de 'geschatte datum' van de laatst gespeelde wedstrijd opgeven.)

Als het lidmaatschap bij een andere vereniging korter dan drie jaar geleden is beëindigd en u zich nu aanmeldt als spelend lid, dan is overschrijving via de KNVB nodig.

Als u bij sv Poortugaal met elkaar in een seniorenvriendenteam wilt spelen, vult u hier dan minstens twee namen in van andere spelers van dit team. Geldt dit niet voor u, dan kunt u deze vraag overslaan.

Is het nieuwe lid op DIT MOMENT geschorst door de KNVB?
Als u de contributie via Jeugdsportfonds Rotterdam voldoet, klikt u hieronder dan op 'ja', anders op n.v.t. Er zijn mogelijkheden voor jeugd t/m 17 jaar. Meer informatie voor de voorwaarden vindt u op https://www.jeugdsportfonds.nl/spelregels-jeugdsportfonds/
Als u gebruik kunt maken van dit fonds, kunt u de onderstaande vragen m.b.t. bankrekeninggegevens op dit moment overslaan. Wel dient u aan te geven dat u in principe een machtiging verstrekt voor de inning van de contributie, al houden we dan rekening met uw betaling via het jeugdsportfonds.

Vult u hier de naam van de rekeninghouder (i.v.m. betaling contributie).

Soms worden er foto’s en of video's van u zelf of van uw kind kind gemaakt tijdens activiteiten. Deze foto’s en video’s kunnen ook gebruikt worden voor de website, social media, posters en flyers en andere door de vereniging uitgegeven beelddragers. Uiteraard willen wij hier zorgvuldig mee omgaan en vragen bij deze om uw toestemming om die foto's te gebruiken voor de officiële kanalen van de vereniging, sv Poortugaal. U mag natuurlijk altijd terugkomen op de door u gegeven toestemming. Ook mag u op een later moment alsnog toestemming geven.

In de Privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens sv Poortugaal verwerkt en voor welke doeleinden deze persoonsgegevens worden gebruikt.

Het Huishoudelijk Reglement is een aanhangsel van de statuten van de vereniging sv Poortugaal.

Het Reglement normen en waarden is een aanvulling op het huishoudelijk reglement van de vereniging sv Poortugaal en een akkoordverklaring is nodig om lid bij onze vereniging te worden.

Om als nieuw lid toegelaten te worden dient u (namens het nieuwe lid) akkoord te gaan met het Reglement verenigingswerk

Indien het nieuwe lid een jeugdlid is, dan dient de ouder / wettelijk vertegenwoordiger dit formulier mede te ondertekenen.

* = verplicht