Donateur worden

Op deze pagina kunt u zich individueel of als echtpaar aanmelden als donateur van sv Poortugaal.
Op de pagina contributies / bijdragen vindt u de geldende tarieven.
We zouden het fijn vinden u als donateur(echtpaar) te mogen verwelkomen.

Voordat u dit aanmeldt , vragen wij u met klem eerst even kennis te nemen van het volgende:
U dient voor het donateurschap akkoord te gaan met ons:
normen- en waardenreglement;
huishoudelijk reglement;
privacyreglement.

U doet dat door onderaan het inschrijfformulier aan te geven dat u zich conformeert aan deze reglementen.
Die zijn nodig om uw club goed te laten functioneren.

Na het invullen van het formulier, ontvangt u op het door u opgegeven mailadres een bevestiging van de aanmelding. Te zijner tijd ontvangt u voor uw bijdrage nota van onze penningmeester. U kunt ervan verzekerd zijn dat er zorgvuldig met uw bijdrage wordt omgegaan.

Vult u onderstaand formulier in en dan heten we u hartelijk welkom bij sv Poortugaal!

Donateur worden

Wat is de gewenste ingangsdatum van uw donateurschap?
Vult u hier de voorletters met punten in, bijv. S.V.
Vult u hier de straatnaam, het huisnummer en een eventuele toevoeging in
Vult u hier het nummer in dat op uw ID-bewijs vermeld staat.
Van welk soort ID-bewijs heeft u zojuist het nummer opgegeven?
Als u wilt, kunt u ons een kopie van uw ID-sturen.
Kies bestandWijzigVerwijder
Vult u het e-mailadres in dat wij voor onze administratie mogen gebruiken. Op dit mailadres ontvangt u van ons ook een bevestiging van deze aanmelding.
Let op: vul alleen het nummer in, zonder streepje
Van welk bankrekeningnummer mag uw donateursbijdrage één keer per jaar (tot uw wederopzegging) worden geïnd?
Op welke naam staat het zojuist ingevoerde bankrekeningnummer?
Hiermee geef ik toestemming aan sv Poortugaal om een doorlopende afschrijvingsopdracht te sturen naar mijn bank voor het incasseren van de jaarlijkse donateurs(echtpaar)bijdrage. Verder ga ik ermee akkoord dat mijn bank het bedrag voor het donateur(echtpaar)schap jaarlijks van mijn rekening afschrijft.

Als ik het niet eens ben met deze afschrijving, dan kan ik die laten terugboeken. Ik neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met mijn bank. Ik informeer bij mijn bank naar de voorwaarden.
Ik verklaar het normen- en waardenreglement van sv Poortugaal te hebben gelezen en ga hiermee akkoord.
Soms worden er foto’s en of video's van activiteiten van de vereniging gemaakt. Het kan zijn dat u ook op deze beelden zichtbaar bent.

Deze foto’s en video’s kunnen gebruikt worden voor de website, social media, clubblad, posters en flyers en andere door de vereniging uitgegeven beelddragers. Uiteraard willen wij hier zorgvuldig mee omgaan en vragen bij deze om uw toestemming om die foto's te gebruiken voor de officiële kanalen van de vereniging, sv Poortugaal. U mag natuurlijk altijd terugkomen op de door u gegeven toestemming. Ook mag u op een later moment alsnog toestemming geven.

* = verplicht