Toestemmingsverklaring gasttraining

sv Poortugaal is een snel groeiende vereniging waar iedereen welkom is. Bij onze vereniging kennen we een onderscheid tussen een prestatietak (selectie-elftallen)  en de breedtesport (recreatief voetbal).

Als je lid van onze vereniging wilt worden maar nog niet zeker weet of voetballen iets voor je is of dat je niet weet welk niveau je hebt, vul dan het contactformulier in waarop je informatie over onze vereniging aanvraagt. Ben je 18 of jonger, kies in het formulier dan voor jeugdcoördinator algemeen, anders kies je voor de optie wedstrijdsecretariaat.

Ben je lid bij een andere vereniging en wil je bij sv Poortugaal komen voetballen, dan bestaat de mogelijkheid ook om eens een keer mee te trainen. Zeker in de breedtesport is dat geen probleem. Je hebt dan wel toestemming van je huidige vereniging nodig. Die verklaring kun je hier downloaden.