Afmelden als lid

Op deze pagina kunt u zich uitschrijven als lid. Indien u zich niet aanmeldt bij een andere vereniging (overschrijving), dan dient u uiterlijk op 31 mei van het lopende seizoen het lidmaatschap te beëindigen. Geeft u die datum dan ook op als einddatum.
Let op: u kunt zich niet met terugwerkende kracht uitschrijven, dus uw afmelding dienen wij in dat geval op 31 mei te hebben ontvangen. Indien u zich later afmeldt, bent u de contributie voor het gehele nieuwe seizoen verschuldigd.

Als u zich wel overschrijft naar een andere vereniging, dan geldt dat voor het spelen in de A-categorie u zich voor 15 juni dient over te schrijven. Ook hier geldt deze datum (ook voor de KNVB) als uiterste datum. Vraagt u na deze datum overschrijving aan, dan bent u in dat geval ook contributie voor het gehele nieuwe seizoen verschuldigd.

Een en ander heeft u ook in het contributiereglement gelezen, toen u zich als lid van onze vereniging aanmeldde.

Hieronder kunt u zich afmelden als lid van sv Poortugaal.

We hopen dat u een plezierige tijd bij onze vereniging heeft gehad.

Het bestuur van sv Poortugaal

Afmelden als lid

Wat is de voornaam van het lid dat wordt afgemeld?
Wat is het eventuele tussenvoegsel?
Wat is het e-mailadres waarop u een bevestiging van de afmelding wilt ontvangen?
Vult u hier kort in waarom u het lidmaatschap wenst te beëindigen.
Als u overschrijving naar een andere vereniging vraagt, geeft u hier dan aan naar welke vereniging dat is.
Ik heb spullen van sv Poortugaal in bruikleen gekregen
Indien de vorige vraag 'ja' is beantwoord, heeft u de spullen dan al terug gegeven?
Als u de spullen heeft terug gegeven, aan wie heeft u ze dan terug gegeven?
U geeft aan het lidmaatschap van sv Poortugaal voor u of voor uw minderjarig kind te beëindigen. Dat lidmaatschap eindigt aan het einde van het seizoen per 30 juni. Daarmee vervalt automatisch de door u aangegeven machtiging voor automatische incasso van de contributie.

* = verplicht