Mutatieformulier

In uw persoonlijke omstandigheden kunnen zich wijzigingen voordoen.
Het is belangrijk dat u als lid van de vereniging sv Poortugaal ervoor zorgt dat wij ook uw gegevens up-to-date houden.
Wij gaan vertrouwelijk met uw gegevens om en handelen daarin volgens de privacywetgeving.

Onderstaand kunt u het mutatieformulier voor leden invullen. Let op: In het geval u een nieuw identiteitsbewijs wilt uploaden, dan adviseren we u een veilige kopie aan te leveren en gebruik te maken van de Kopie ID app. Klik hier voor meer informatie. Afhankelijk van de wijziging(en) die u door wilt geven, kunnen we ons voorstellen dat u nog even een blik wilt werpen op één van de volgende reglementen:

Hartelijk dank voor het tijdig doorgeven van de wijzigingen van uw gegevens.

Het bestuur van sv Poortugaal

Mutatie lidmaatschap

Op dit mailadres ontvangt u een kopie van het mutatieformulier.

Hier kun je je nieuwe gewenste soort 'lidmaatschap' aangeven.

Wat is de voornaam van het lid waarvoor u een mutatie door wil geven?

Wat is het tussenvoegsel van het lid waarvoor u een mutatie door wil geven?

Wat is de (oude) achternaam van het lid waarvoor u een mutatie door wil geven?

Vult u hier de eventuele nieuwe achternaam in

Vul hieronder de eventuele nieuwe adresgegegevens in

Indien u verhuist naar een ander land, vult u hier dan de naam van het 'nieuwe' land in.
Vult u hier uw eventuele nieuwe nationaliteit in
Indien de (naam van de) wettelijk vertegenwoordiger van een jeugdspeler wijzigt, vult u hier dan de (nieuwe) achternaam van de (nieuwe) wettelijk vertegenwoordiger in. Als de jeugdspeler de leeftijd van 18 jaar bereikt, zullen wij deze gegevens niet langer bewaren.

Vult u hier s.v.p. het telefoonnummer in waarop u het meest bereikbaar bent. (Let op: vul alleen het nummer in, zonder streepje)

Ik had nog financiële verplichtingen aan mijn oude club. Die zijn inmiddels voldaan. Ik gebruik dit formulier om dat aan te geven. De oude vereniging heeft mij in Sportlink 'vrijgegeven' om te spelen.
Hier vul ik mijn nieuwe bankrekeningnummer in.
Vult u hier de tenaamstelling in als het bankrekeningnummer is gewijzigd.
Daardoor wordt/kan mijn contributie niet via de gebruikelijke incasso (worden) afgeschreven maar zorg ik voor betaling langs deze weg.
Hiermee geef ik toestemming aan sv Poortugaal om een doorlopende afschrijvingsopdracht te sturen naar mijn bank voor het incasseren van de jaarlijkse contributie van dit nieuwe bankrekeningnummer en daarmee vervalt de machtiging voor mijn oude bankrekeningnummer.

Verder ga ik ermee akkoord dat mijn bank het bedrag voor de contributie jaarlijks van mijn rekening afschrijft. Als ik het niet eens ben met deze afschrijving, dan kan ik die laten terugboeken. Ik neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met mijn bank. Ik informeer bij mijn bank naar de voorwaarden.

Let op: als u uw bankrekeningnummer op dit formulier nu heeft gewijzigd, bent u tot antwoorden verplicht, anders zullen we uw bankrekeningnummer niet voor u kunnen wijzigen.
Vult u hier het nummer van uw nieuwe ID-bewijs in
Als u tijdens het lidmaatschap een nieuw ID-bewijs krijgt, dient u de nieuwe gegevens hier ook door te geven.

Zie ook ons advies bovenaan deze pagina om gebruik te maken van de Kopie ID app.

Eerder heeft u ervoor gekozen wel of geen toestemming te geven voor het gebruik van onze foto’s en video’s (waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent) te mogen gebruiken voor de website, social media, posters en flyers en andere door de vereniging uitgegeven beelddragers. U Hier kunt u uw toestemming wijzigen. Geeft u toestemming voor het hierboven aangegeven mogelijke gebruik van foto's video's?

* = verplicht