Voetbalkamp

VOETBALKAMP

20230513_081826.jpg Al sinds jaar en dag organiseert onze vereniging een kamp voor de jongste leden. Sinds de fusie is dat niet anders. Sterker nog: de belangstelling groeit nog steeds en soms moeten we zelfs met wachtlijsten werken. Het is programma is op alles voorbereid en het kan een grote groep kinderen bedienen. De accommodatie in Esbeek is er één uit duizenden en we zijn elk jaar blij als we daar weer een plekje kunnen bemachtigen.

Naast een prachtig kamphuis beschikken we over veel speelruimte door twee fantastische grasvelden, er kan zelfs gezwommen worden in het ondiepe meer dat bij het kamphuis ligt. Natuurlijk ontbreekt ook het bos niet, want dat hoort er bij een kamp altijd te zijn.

De ervaren kampleiding draait jaarlijks een steeds beter programma en wordt ondersteund door een grote groep vrijwillig(st)ers, doorgaans ouders (trainers en leiders) van deze spelers. Ook in 2024 kijken we uit naar dit geweldige weekend dat plaats zal vinden van vrijdag 24 mei tot en met zondag 26 mei.

Aanmelden:
Aanmelden kan dit jaar van 18 april om 20.30 uur tot en met 23 april om 18.00 uur. Doe jij ook (weer) mee?

Let op: Het bedrag van € 75,00 (+ € 1,- administratiekosten t.b.v. ClubCollect) per kind wordt rond 15 mei 2024 automatisch geïncasseerd. Ook betaling per iDeal is mogelijk. (Pas na betaling is uw kind ingeschreven. Het inschrijfgeld wordt niet geretourneerd indien zonder geldige reden wordt afgemeld).

Bij vragen kunt u een e-mail sturen naar [email protected]