Selectie op weg naar 2024-2025

31 januari 2024 7:00

Afgelopen periode heeft sv Poortugaal rond een prima trainingskamp in Torremolinos verder vorm kunnen geven aan zijn selectie voor volgend seizoen. Jordi Dekker, Patrick Fernand, Qro Rosina en Ricardo van Twist hebben ook aangegeven volgend seizoen graag deel te willen blijven uitmaken van de selectie van de Poortugaalse club.

Stan Maas had aangegeven volgend seizoen ook graag verder te gaan, maar wat heel triest voor hem is, is dat hij in een oefenwedstrijd tegen Halsteren opnieuw een kruisband blessure heeft opgelopen. sv Poortugaal zal hem ondersteunen binnen de mogelijkheden van de club en ieder besluit dat Stan over zijn voetbaltoekomst neemt natuurlijk respecteren.

Uit de eigen jeugd stromen de volgende talenten door naar de eerste groep: Desley Mets, Samuel Hooi en Lennie Paul Smits.
De eerste nieuwe aanwinst voor de blauw-zwarten is Baset Moshtaq van Excelsior Maassluis.

Met het eerder al aanblijven van de volgende spelers krijgt de selectie van deze vereniging al aanzienlijk vorm:
Marvin Nootenboom, Bradley el Idrissi, Sven Breukhoven, Bjorn Wagenaar, Nino Voorn, Jamie den Hartog, Daan van der Harst, Sirano Kartosonto.