Pupil van de Week; Thijs Lems.

11 februari 2024 12:45

Voor Thijs was het een fantastische middag bij het eerste van sv Poortugaal voor de bekerwedstrijd tegen Smitshoek. Hij zit in groep 7 van OBS Valckesteyn en haalt goede cijfers, want hij mocht vorige week ook kijken naar Feyenoord-AZ. Thijs was ontzettend blij, want zijn club won en gaat door naar de volgende ronde.

Dat gold ook voor sv Poortugaal, want Smitshoek werd op alle fronten verslagen door de ontketende blauw-zwarten. Thijs is nu 10 jaar en speelt in JO11-4 als verdediger, maar wil uiteraard ook profvoetballer worden. In April gaat hij met zijn vader naar Liverpool -Crystal Palace en kijkt daar enorm naar uit, want voetbal is zijn passie.

IMG-20240211-WA0002.jpgIMG-20240211-WA0003.jpg

Zijn favoriete speler is de Noor Erling Haaland, omdat hij uit alle standen weet te scoren. Op de vraag wat hij het liefste eet is Thijs eenduidig: “Patatje Oorlog” Alhoewel hij de tosti’s bij sv Poortugaal absoluut de beste vindt van alle voetbalclubs, waar hij is geweest. Thijs voorspelde voorzichtig 3-1, maar het werd zelfs 5-2. Hij vond de middag onvergetelijk en de bal met handtekeningen krijgt een speciale plaats.

IMG-20240211-WA0004.jpg
IMG-20240211-WA0001.jpg