Makelaar 365 wonen, nieuwe sponsor!

11 februari 2024 16:15

365 wonen staat al jaren bekend als de meest persoonlijke makelaar van Albrandswaard, Nissewaard en Schiedam. Met kennis van zaken zorgen ze ervoor dat het verkopen van je huis zorgeloos is. Bij 365 wonen gelden dan ook geen vaste kantoortijden of moeizame communicatie, alle dagen van de week zijn ze voor jou bereikbaar, met als doel om jouw woning zo goed en snel mogelijk te verkopen.

Zo ook langs het veld, want zowel makelaar Stefan als Manon zijn bekenden van de club en hebben al verschillende leden mogen helpen. Het nieuwe sponsordoek op het hoofdveld is niet te missen en daar zijn ze dan ook meer dan trots op.

365_Wonen_Team.jpg

Ook interesse in zo’n fraai duidelijk zichtbaar gaasdoek in de gigantische afmeting van twee bij vijf meter aan de ballenvanger tegen de Albrandswaardseweg, neem dan contact met ons op. Daar hoort uiteraard ook display op de kantine TV bij, zie bovenstaande foto van het 365 Wonen team.

365_Wonen_doek.JPG

Voor meer informatie: [email protected]