Jong bloed in ons bestuur

13 februari 2024 19:30

Eén van onze voorzitters, Jaap Smaling, heeft aangegeven zijn functie eind juni beschikbaar te stellen. Dat vinden we ontzettend jammer. Jaap is natuurlijk al heel lang aan onze vereniging verbonden en eveneens al een lange periode bestuurslid. En ja, vindt maar eens een geschikte opvolg(st)er. Toch zijn we van mening dat we daarin geslaagd zijn.

Op verzoek van het bestuur zal Wouter de Waardt toetreden tot datzelfde bestuur en naast Peter Roest ook een deel van de voorzittershamer gaan hanteren. De oud-doelman van v.v. Oude Maas en tevens voorzitter van de normen- en waardencommissie loopt vanaf eind maart mee met het bestuur en zal door ons in de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering als opvolger van Jaap Smaling worden voorgedragen. We heten Wouter van harte welkom en wensen hem veel plezier en succes in deze rol toe.

wouter_de_waardt.jpg

Trouwens, wist u dat onze vereniging momenteel bijna 1400 leden heeft en dat onze club door vrijwillig(st)ers wordt gerund die er met veel enthousiasme voor zorgen dat onze vereniging zo goed mogelijk geleid wordt? Dat willen we dus graag zou houden en om die continuïteit te waarborgen is het van belang dat het bestuur niet alleen in het voorzitterschap op kracht blijft.

In de persoon van Liana Landman hebben we iemand met veel bestuurlijke ervaring (onder andere bij Rotterdam Sportsupport en bij diverse sportverenigingen) bereid gevonden een aantal maanden met ons mee te lopen om te kijken of en welke positie ze in ons team zou kunnen en willen innemen. We hebben haar om die reden dan ook gevraagd de bestuursvergaderingen tot aan het einde van dit seizoen bij te wonen. Welkom Liana, we hopen dat er een mooie samenwerking in het verschiet ligt.

Liana_Landman.jpg