Intratuin Rhoon en sv Poortugaal lanceren nieuwe merchandising.

10 maart 2024 13:30

Recent werden we gevraagd door Chantal Zevenbergen of er interesse was voor een kokos deurmat met het sv Poortugaal logo. Het leek een déjà vu, want vader Leen kwam ook vaak met deze ideeën om items voor de club te regelen op zijn reizen door China. Uiteraard reageerden wij met een volmondig JA. De appel valt niet ver van de boom, want Chantal vond een leverancier, regelde de bedrukking en logistiek en deze kokos deurmatten zijn nu te koop bij Intratuin Rhoon.

Een deurmat voor € 9,99!

De matten liggen nu in de winkel voor € 9,99 en voor elk verkochte deurmat krijgt sv Poortugaal een fraai bedrag op haar rekening bijgeschreven. De kwaliteit is zeer goed, want de matten zijn slijtvast, schimmel- en rotbestendig. Ook hebben de matten een geluiddempende werking en zijn ze makkelijk schoon te maken. Deze duurzame kokosmatten zijn geschikt voor binnen en buiten. Verras familieleden met dit aparte cadeau en een schoner huis.

IMG-20240310-WA0001.jpg

Deurmatten._Op__op.jpgv.l.n.r.: Chantal Zevenbergen, Finn Buitendijk en Lucas Bahlman.

Mat_Op__op.png