Even voorstellen: Maarten de Reus

15 april 2024 17:45

Ons bestuur bestond lang uit zeven personen. Om onze vereniging goed te kunnen blijven besturen is dat het aantal bestuursleden dat we volgens ons nodig hebben om de vereniging goed te kunnen laten draaien. We zijn blij dat we in Maarten de Reus een kandidaat-bestuurslid hebben gevonden. Tot de Algemene Ledenvergadering (ALV) in het najaar loopt Maarten alvast met ons mee. We hopen dat hij in oktober dan het mandaat van de ALV krijg. Hij stelt zich alvast aan u voor.

Ik zal mezelf even voorstellen…..

Maarten de Reus, nu nog 49 maar over 1 maand 50 jaar. Getrouwd met Renate en trotse vader van mijn dochter Zoë.

Werkzaam als production supervisor bij Shell op de raffinaderij in Pernis
En voor iedereen misschien wel het meest interessant om te weten wat is mijn connectie met sv Poortugaal.

Nou, dat kan ik vertellen. Sinds mijn 5e jaar ben ik lid van PSV Poortugaal en lid gebleven van sv Poortugaal.
In het verleden heb ik alle jeugdelftallen doorlopen en heb uiteindelijk 12 jaar in de selectie gevoetbald waarvan het overgrote deel in het 2e elftal. Door blessures gestopt als selectielid maar daarna voor de gezelligheid door gevoetbald op de donderdagavond 7 tegen 7 met mijn vrienden.

Willen jullie nog meer van mij weten…… Laten we dan een keer gezellig aan de bar wat drinken.