JO15-1 doet niet onder voor sc Feyenoord

Feyenoord, sc JO15-1

Groep 1 1e KO ronde

20 oktober 2018 12:00

Plaats van handeling; Varkenoord. Zoek een plaatsje in de zon! Helaas langs veld 3, dus het werd een staanplaats.

De spanning was om te snijden! Tegen de koploper van de 2e divisie. Gespannen koppies en toch ook wel een beetje knikkende knietjes. De knikkende knietjes waren echter snel verdwenen. We deden helemaal niet onder voor onze tegenstander. Nog sterker, we kwamen op voorsprong door een doelpunt van Max. Gedurende de eerste helft ging het spel een beetje op en neer, maar echte kansen werden er door beide partijen niet echt gecreëerd. En als Feyenoord iets dacht te creëren stond Lars hun succes wel in de weg.

Met een 0-1 voorsprong thee drinken en zorgen dat we scherp blijven.

Helaas was het Feyenoord dat vlak na rust de gelijkmaker wist te maken. Eigenlijk uit het niets, maar zo scherp als de jongens de eerste helft waren, zo niet waren ze dat na de rust. De eerste helft van de tweede helft was niet best, maar verder wist Feyenoord daar (nog) niet van te profiteren.

Toch was het Feyenoord dat door een gelukje op een 2-1 voorsprong kwam. Een van richting veranderde vrije trap vloog ongelukkigerwijs  over Lars heen en promoveerde zo tot doelpunt.

Feyenoord was zeker niet de bovenliggende partij en het was sv Poortugaal dat nog een aantal 100%-kansen kreeg, maar deze helaas niet wist te  verzilveren. De gelijkmaker hing in de lucht, maar bleef uit. Eigenlijk een onverdiende nederlaag, maar ook deze wedstrijd geeft genoeg hoop voor de komende wedstrijden.

Volgende week weer een competitiewedstrijd. Uit tegen Steeds Hoger Oud-Beijerland (SHO) JO 15-1, om 9.45 uur. Ook daar zijn toeschouwers en fans weer van harte welkom. Doel is om de 3 punten mee naar Poortugaal te nemen!

Geen woorden, maar daden!!!