Sv Poortugaal JO9-1 – CKC JO9-1; 4-6 (3-1)

CKC JO9-1

21 november 2018 19:00

Onbekend

Een avondwedstrijd voor JO9-1 komt niet heel vaak voor, dus was het wel een beleving voor onze jongens en meid. Daarbij was het al donker en heeeeeeeeeel koud! Toen moest ook nog even het shirt uit, want dat moesten we binnenste buiten gaan dragen, om verwarring te voorkomen. CKC speelt namelijk in een zwart shirt en zeker in het donker was het verschil nauwelijks te zien.

De kids wilde het kennelijk snel warm hebben, want ze vlogen er in! Heer en meester in de eerste helft, dus dat zag er goed uit. Doorgaan ‘in de beker’, dat zou toch mooi zijn?

We gingen er fel in en elke bal was voor sv Poortugaal. Dat resulteerde vlak voor de rust in een 3-0 voorsprong. Dat zou een mooie ruststand geweest zijn, ware het niet dat ook de tegenstander natuurlijk niet voor niets naar Poortugaal was gekomen. CKC wist helaas voor rust ook nog een keer te scoren.

Naar de thee met een 3-1 voorsprong! Nou, waren we maar nooit gaan rusten …! Ben kwijt of het na rust nu eerst 3-2 werd of eerst 4-1, maar het komt er op neer dat deze wedstrijd een kwartier te lang duurde. Poortugaal stortte helemaal in en niets lukte meer. Ondanks het harde werken werd er uiteindelijk verloren met 4-6 en waren we uitgeschakeld voor de Abel Cup.

Helaas, maar niet getreurd. Zaterdag gaan we weer vrolijk verder met de competitie. Gelukkig met een thuiswedstrijd, tegen Botlek JO9-1. Lekker om 08.30 uur! Dan heb je nog wat aan je dag!!!