Sv Poortugaal JO9-1 – Victoria ’04 JO9-1; 1-6

Victoria'04 JO9-1

10 november 2018 8:30

Begeleiding

Tijd voor een verslagje met een fotootje op de website heeft uw verslaggever gedacht.

Normaal gesproken gaat mama mee, maar nu wilde papa wel eens komen kijken. Nadeel is wel dat papa dan wel erg vroeg op moet, want om 8.30 uur wordt er afgetrapt.

Betekent ook wel dat ik de namen nog moet leren. Welke naam hoort bij welk kind en vice versa? Zal wel goed komen.

Inderdaad werd er om 8.30 uur afgetrapt. Hulde aan al die mensen en vrijwilligers die het toch maar weer mogelijk hebben gemaakt dat de kids op tijd kunnen beginnen met hun wedstrijd.

Standen en uitslagen worden bij deze leeftijdscategorie nog niet bijgehouden, dus geen idee wat we van deze tegenstander mogen verwachten. Gelukkig geldt dat dan ook voor onze tegenstander, dat dan weer wel! Spelvreugde is het devies! Het enige dat we van de tegenstander weten is dat ze uit Vlaardingen komen.

Uitslagen kunnen nog wel eens oplopen dus, naast de fotocamera, pen en papier in de aanslag. Elk doelpunt (en de maker) noteren. Dat voorkomt te vroeg juichen en/ of misverstanden!

Onze jongens en meid gingen voortvarend van start. Zo te zien hadden ze er zin in. Uiteraard had trainer Patrick het strijdplan eerst uitgelegd aan de kids. In de eerste paar minuten van de wedstrijd was het eerst aftasten geblazen, zowel bij Poortugaal als bij Victoria. Toen ontbrandde de wedstrijd. Wat een spanning en sensatie.

Het waren flinke jongens, die gasten uit Vlaardingen. Dat maakte wel indruk en uiteindelijk het verschil. Einduitslag was 6-1, maar onze huid was duur verkocht. Klasse jongedame en heren!

Ben uiteindelijk dus toch vergeten te noteren wie van ons nu gescoord heeft!

Volgende week weer tegen een club uit Vlaardingen, Zwaluwen JO9-1. Hopelijk schoppen die wel alleen tegen de bal! Een uitwedstrijd dit keer, maar wel om dezelfde tijd als vandaag. Ik denk dat mama maar weer meegaat volgende week!

Zingen wij luid …!