JO17-selectie; Voorbereidingstoernooi bij Soccer Boys te Bleiswijk.

Soccer boys JO17 toernooi

24 augustus 2019 9:00

Sv Poortugaal JO17-1 & JO17-2; Voorbereidingstoernooi bij Soccer Boys te Bleiswijk.

Zaterdag 24 augustus 2019.

Vorige week werd door de jongens van JO17-1 nog gewonnen van vv Brielle JO17-1 met 0-4 en vandaag stond er dus een toernooi op het programma voor de gehele JO17-selectie van sv Poortugaal.

Dus op naar Bleiswijk waar om 09.30 uur (JO17-2) en om 10.00 uur (JO17-1) verzameld werd bij voetbalvereniging Soccer Boys. Iedereen was op tijd en de jongens hadden er zin in!

De jongens van JO17-2 waren als eerst aan de beurt en voor hen verliep het toernooi niet zo als we op voorhand gehoopt hadden. Er werd helaas maar 1 wedstrijd gewonnen en ook had het team gaandeweg het toernooi last van blessures en pijntjes. Het viel ook niet mee hoor vandaag. Voetballen op kunstgras met ruim 30 graden! Maar hard gewerkt en toch weer een hoop geleerd vandaag en vol goede moed beginnen aan het nieuwe seizoen.
Komende zaterdag een thuiswedstrijd voor JO17-2, voor de beker, tegen Excelsior ’20 JO17-2 om 12.30 uur. Succes mannen!

Bij JO17-1 verliep het wat vlotter. Ook last van de hitte, maar hier het voordeel van echt gras? Dat kaatst wat minder warmte terug? Hoe dan ook, alle wedstrijden werden gewonnen, behalve de finale. Althans, de finale eindigde in een 1-1 gelijkspel in de reguliere speeltijd. Dus penalty’s (volgens het vertrouwde ABAB-systeem!). Bloedstollend tot het einde, maar uiteindelijk waren het de jongens van sv Poortugaal die de titel van het toernooi over de streep trokken. Gefeliciteerd mannen!

Komende zaterdag het echte werk, voor de beker. Thuis om 15.30 uur tegen Excelsior ’20 JO170-1.

Zegt het voort en komt allen!

Kijk voor een fotoreportage van het toernooi bij Soccer Boys op onze website in het fotoboek (onder het kopje ‘interactief’)!