Zwervers, IJVV de JO17-1

Hoofdklasse F

26 oktober 2019 12:15

J. de Snoo

IJVV De Zwervers JO17-1 – sv Poortugaal JO17-1; 2-1 (1-1)
Zaterdag 26 oktober 2019
Competitie.

Was het nog de euforie van vorige week? Was het de harde wind? Was het het veld? Was het de tegenstander? Nee! We hebben vooral tegen ons zelf gevoetbald. Geen aansluiting, geen beweging en, heel opvallend, er was geen beleving, een beetje mat. Geen schim van het team dat vorige week nog 2e divisionist ARC met een 2-0 nederlaag naar huis stuurde.

Kay maakte in de 11e minuut van de eerste helft nog netjes de 0-1. Maar het was het allemaal net niet vandaag. Vaak te laat en van de voet weg springende ballen. En ja dan gaan er voetbalwetten in werking treden, als je zelf niet scoort, dan gaat de tegenstander dat doen! En dat deden ze stiekem nog een keer in de laatste minuut van de wedstrijd.

Geeft niets mannen! Zo’n wedstrijd kan er altijd tussen zitten! We gaan er dan wel van uit dat dit ‘slechts’ een incident was, een slippertje. Volgende week zaterdag gaan we de positieve draad weer oppakken. Kop op dus!

Aan deze wedstrijd verder maar geen woorden meer  vuil maken. Deze week weer lekker trainen en volgende week zaterdag (02.11.2019) gaan we weer voor het ‘echie’. Tegen RVVH JO17-1 wordt thuis afgetrapt om 14.45 uur. Volgens de site op veld 4!