Sv Poortugaal JO17-1 – Nieuwenhoorn JO17-1; 2-0 (2-0)

Nieuwenhoorn JO17-1

Hoofdklasse F

5 oktober 2019 15:30

Dhr. Spaans

zaterdag 05 oktober 2019

One Man Show!

Vandaag tegen 1 van de koplopers, Nieuwenhoorn JO17-1, met 2 gespeeld en 4 punten. Wij zelf staan op 1 gespeeld en 3 punten. De 1e wedstrijd, tegen Spartaan JO17-3 (zij gaven in de rust op), is nog niet in de ranglijst verwerkt. Wellicht moet deze wedstrijd op een later moment nog uitgespeeld worden?

Aanvang is 15.30 uur! Dus heel de dag om je voor te bereiden op de match! Maar wat duurt zo’n dag dan lang als je graag wilt voetballen. Concentratie voor je huiswerk heb je dan ook niet meer!

We kregen wel waar voor ons geld vandaag! Er werden maar liefst 12 minuten extra gespeeld in de 1e helft. Niet geheel duidelijk was waar de scheidsrechter 12 minuten extra tijd vandaan haalde, maar gelukkig had het verder geen invloed op het verloop van de wedstrijd. Uiteindelijk gingen we met 2-0 de rust in. De doelpunten waren van Sam en Kay.

De eerste helft 12 minuten extra en een rust van ruim 20 minuten. Straks moeten de lichten nog aan. Nieuwenhoorn had verder niets te vertellen en was eigenlijk alleen maar bezig met het tegenhouden van de bal. De 2e helft had ‘slechts’ 2 minuten extra tijd. In een wedstrijd waar weinig raars of extreems gebeurde, het was een sportieve wedstrijd van beide zijden, stonden er uiteindelijk toch 12 gele kaarten op het formulier. Dan kunt u nu wel raden op wie de titel van dit stukje slaat!

Volgende week een uitwedstrijd en wat eerder op de dag. Om 14.30 uur wordt er afgetrapt in Barendrecht op sportpark De Bongerd tegen Barendrecht JO17-2 op veld 8 aldaar. Barendrecht staat momenteel met 0 punten uit 2 wedstrijden op de één-na-laatste plaats. De laatste plaats wordt inmiddels bezet door Spartaan ’20 JO17-3. Omdat zij eerder tegen ons van het veld zijn gestapt hebben zij wel al 3 punten in mindering gekregen.

Oh ja, en op zaterdag 19 oktober 2019 is er een bekerwedstrijd tegen sportvereniging Alphen aan den Rijn ARC JO17-1, een ploeg die uitkomt in de 2e divisie met op dit moment 6 punten uit 3 wedstrijden (6e plaats). Gelukkig een thuiswedstrijd, aanvang 15.30 uur en zoals het er nu naar uitziet op veld 1.