Barendrecht JO17-2 – sv Poortugaal JO17-1; 1-6 (1-2)

Barendrecht JO17-2

Hoofdklasse F

12 oktober 2019 14:30

E. (Engin) Adanc

Doelsaldo.

De nummer 9 tegen de nummer 2 vandaag. Voor wat dat waard is na 3 wedstrijden. Op de ranglijst hebben beide ploegen zelfs 2 wedstrijden. Onze eerste wedstrijd telt (nog) niet mee, omdat Spartaan halverwege is afgehaakt en de eerste wedstrijd van Barendrecht ging niet door vanwege een jubileum van IJVV De Zwervers. Zodoende dat beide ploegen op 2 wedstrijden staan. Barendrecht met 0 punten en onze jongens met 6 punten. Na de wedstrijd weten we meer!

De wedstrijd is gespeeld en we weten meer. Na een kletsnatte wedstrijd konden onze jongens 3 punten en 6 doelpunten (Samuel, 2x Bart, Kay en 2x Quinton) bijschrijven. Alleen de eerste helft kon Barendrecht nog enig weerstand bieden, verder waren we heer en meester en had Barendrecht weinig in te brengen, ondanks dat we zeker de eerste helft niet heel goed speelde. Het was wat onrustig in het spel en we incasseerde door wat foutjes het eerste tegendoelpunt van deze competitie. In de 2e helft werd gelukkig één en ander hersteld en konden we met een dik verdiende overwinning van het veld stappen.

Komende week weer lekker trainen en dan volgende week zaterdag de bekerwedstrijd tegen 2e divisionist ARC JO17-1 uit Alphen aan den Rijn. Dan weten we zeker dat we aan de bak mogen. ARC speelt vandaag tegen MVV uit Maastricht, om maar een beeld te geven (ook fc Den Bosch, fc Eindhoven en NEC zitten in hun competitie). Maar we zullen onze huid duur verkopen en de bal is rond zullen we maar zeggen. Op ons eigen sportpark wordt er om 12.00 uur afgetrapt en de kans is aanwezig dat we op het hoofdveld spelen, dus we hopen op een volle tribune! Geef ons vleugels!