Hellevoetsluis JO17-1 – sv Poortugaal JO17-1; 0-8 (0-1)

Hellevoetsluis JO17-1

Hoofdklasse F

9 november 2019 10:15

Strijdplan.

Het strijdplan van de trainer kon zaterdagochtend voor de wedstrijd al de prullenbak in. Een aantal jongens was te laat aanwezig waardoor de opstelling en de bankbezetting gewijzigd moest worden. Een slecht begin van de dag waardoor er slechts met een voorsprong van 0-1 thee gedronken werd.

Na rust werd het e.e.a. rechtgezet door de jongens, waardoor er uiteindelijk met 0-8 gewonnen werd (3x Kay, 3x Aram, 1x Tim & 1x Max). Ook Binnenmaas wist zijn wedstrijd weer te winnen waardoor het verschil dus nog steeds slechts 1 punt is in het voordeel van Binnenmaas.

Volgende week allemaal op tijd voor de thuiswedstrijd tegen Slikkerveer JO17-1. Om 12.55 uur wordt er afgetrapt op ons sportcomplex, wijzigingen voorbehouden, op veld 1. Op dit moment staat Slikkerveer op de 7e plaats op de ranglijst met 11 punten uit 7 wedstrijden en heeft haar laatste wedstrijd gelijkgespeeld tegen RVVH, waar wij onlangs met 2-0 van gewonnen hebben.

Dus komt allen! En kom op tijd!