SHO JO17-1 – sv Poortugaal JO17-1; 3-4 (1-1)

SHO JO17-1

Hoofdklasse F

30 november 2019 11:45

Zaterdag 30 november 2019

Competitie.

Het komt op de laatste aan!

Uw verslaggever kon vandaag helaas niet zelf ter plekke zijn, maar heeft voor dit stukje over de wedstrijd tegen SHO alles uit 2e hand. Overigens wel een betrouwbare hand!

Eerst maar even de statistieken voorafgaande aan deze wedstrijd. Hoe staan beide ploegen er voor aanvang van de wedstrijd van vandaag voor? SHO staat op de 5e plaats met 17 punten uit 9 wedstrijden en lijkt een wat wisselvallige ploeg. Ook verloren van De Zwervers, maar aan de andere kant wel gelijkgespeeld tegen Binnenmaas, dus de enige ploeg die tot nu toe punten heeft weten te pakken van de koploper. Poortugaal staat nog steeds op de 2e plaats, met 24 punten. We gaan natuurlijk voor de winst maar eenvoudig zal het vandaag niet zijn.

Over de wedstrijd zelf zullen we maar kort zijn. De wedstrijd werd onverwacht nog spannend. Na een 1-4 voorsprong wist SHO nog terug te komen tot 3-4 en werd het op het laatst toch nog billenknijpen. Gelukkig werden de 3 punten toch over de streep getrokken en meegenomen naar Poortugaal. Doelpuntenmakers vandaag waren Kay (3x) en Quinton.

Wat doet Binnenmaas vandaag? Dat is vandaag natuurlijk de grote vraag. Binnenmaas moest vandaag al spelen om 10.30 uur, thuis tegen Barendrecht JO17-2. Dus tijdens onze wedstrijd werd ook constant de voetbal-app in de gaten gehouden, hoewel de verwachting was dat Binnenmaas ‘gewoon’ zou winnen vandaag. Maar het ondenkbare is gebeurt! Binnenmaas verliest vandaag van Barendrecht, 3-4. Hoe is dat mogelijk? Wie had dat verwacht? Hiermee komen we 1 wedstrijd voor het einde weer op de 1e plaats, nu met 2 punten voor op Binnenmaas. Dus nu hebben we zelfs ook genoeg aan een gelijkspel om volgende week op de 1e plaats te blijven en te eindigen.

Nou, dus nog 1 wedstrijd te gaan. De lang verwachte en allesbeslissende wedstrijd van deze competitie in Hoofdklasse F. Goed en scherp trainen komende week en volgende week zaterdag 7 december trappen we thuis af om 12.40 uur tegen Binnenmaas JO17-1. Komt dat zien!

Kijk hier naar de stand en zie hoe spannend het is bovenin; https://www.svpoortugaal.nl/415/1960/competitie/