VICTORIA’04 UIT, ALTIJD MOEILIJK!

Victoria'04 JO17-2

28 september 2019 11:00

Vandaag stond er in de competitie voor SV Poortugaal JO17-5 een uitwedstrijd tegen Victoria’04 JO17-2 op het programma.

De eerste helft:

Victoria laat vanaf de eerste minuut zien op wiens terrein we vandaag mogen spelen.

In de 4e minuut scoort Victoria: 1-0.

In de 8e minuut scoort Victoria: 2-0.

In de 26e minuut scoort Victoria: 3-0.

In de 30e minuut scoort Joël de Gier met een schot door het midden in de 16: 3-1

In de 41e minuut scoort Victoria: 4-1.

De tweede helft:

Poortugaal gaat goed van start, maar zakt echter snel weer terug.

In de 13e minuut scoort Victoria: 5-1.

In de 31e minuut krijgt Poortugaal een strafschop tegen (overtreding van onze keeper op Victoria): 6-1.

Eindstand: 6-1.

Trainer Ronald: “Vandaag kwamen we helaas op alle fronten te kort. Zowel op voetbaltechnisch vlak als fysieke inzet en wilskracht en dat is een dodelijke combinatie. Wanneer de juiste instelling er niet is dan heb je niets in te brengen bij een alerte tegenstander en wordt je afgestraft”.

Vandaag hebben we een mindere wedstrijd van Poortugaal gezien (Ja, die zitten er ook wel eens tussen 😅) . Er lagen hier en daar wel kansen die helaas niet werden benut. Komende week zal daar in de training nog even op worden teruggekeken om daarna met opgeheven hoofd het vizier weer volledig te richten op de volgende wedstrijd