GOEDE WEDSTRIJD MET EEN MINDER GOED RESULTAAT!

Rhoon JO17-3

17 september 2019 19:30

A. (Augus) Ahmadkhan

SV Poortugaal Jo17-5
Gisterenavond stond er thuis een inhaalwedstrijd voor SV Poortugaal JO17-5 tegen VV Rhoon JO17-3 op het programma.

Gezien de statistieken (Rhoon verloor met 4-2 van Smitshoek en Poortugaal won met 1-13 van Smitshoek) was er niet echt de verwachting dat deze wedstrijd een echte match zou zijn.

Niets was minder waar, er kwam een competitief Rhoon opdagen dat niet onder de indruk was van de monsterscore van Poortugaal tegen Smitshoek afgelopen zaterdag.

De eerste helft:

Beide teams gaan gelijk op en doen niet voor elkaar onder.

In de 13e minuut scoort Mike Stedehouder: 1-0

In de 24e minuut scoort Rhoon: 1-1

De tweede helft:

Poortugaal is meer in controle.

In de 33e minuut scoort Rhoon: 1-2

Eindstand: 1-2.

Trainer Ronald: “In de eerste helft ging het redelijk gelijk op, dat vertaalde zich ook in de stand voor rust. In de tweede helft waren wij de betere partij, helaas is dat niet terug te zien in de eindstand. We speelde in de tweede helft aardig maar hebben dat niet weten om te zetten in punten”.

Joël de Gier en Laurens van Dorp waren niet aanwezig en daarvoor in de plaats hadden we als gastspeler Samuel Fesehaye.