HET REGENDE IN SMITSHOEK!

Smitshoek JO17-7

14 september 2019 13:15

Vandaag stond er een uitwedstrijd voor SV Poortugaal JO17-5 tegen VV SMITSHOEK JO17-7 op het programma.

Na de enigszins tegenvallende start tegen Spartaan’20 was het de vraag of onze jongens er klaar voor waren om te vlammen tegen Smitshoek. Smitshoek staat immers bekend als een uitermate competitieve club.

Vol goede moed met een mooi zonnetje het veld op toen het plotsklaps als een donderslag bij heldere hemel begonnen te regenen, doelpunten wel te verstaan!

De eerste helft:
- 3e minuut: Mike Stedehouder opent het bal en zet de 0-1 op het bord
- 16e minuut: Joel de Gier scoort 0-2
- 21ste minuut: Joel de Gier scoort 0-3
- 32ste minuut: Mick van Deursen scoort 0-4
- 35ste minuut: Leandro Borg Gomes scoort 0-5

De tweede helft:
- 2e minuut: Leandro Borg Gomes scoort 0-6
- 4e minuut: Leandro Borg Gomes scoort 0-7 (hattrick)
- 9e minuut: Mike Stedehouder scoort 0-8
- 10e minuut: Mick van Deursen scoort 0-9
- 11e minuut: Poortugaal laat even de aandacht verslappen, Smitshoek scoort 1-9
- 12e minuut: Rafael Erbas scoort 1-10
- 20ste minuut: Rafael Erbas scoort 1-11
- 22ste minuut: Dylan Dingjan scoort 1-12
- 29ste minuut: Ruben Blommaert scoort 1-13

Eindstand: 1–13, een uitslag die van tevoren niet bedacht was.

Trainer Ronald: “Een veel effectiever Poortugaal overklaste in deze wedstrijd Smitshoek. We deden exact dat wat nodig was, de wedstrijd controleren en zelf het tempo bepalen. Duels werden gewonnen, passes kwamen aan en patronen die geoefend worden tijdens de trainingen werden effectief toegepast. Wat we vandaag gezien hebben biedt zeker perspectief, maar nog steeds met ruimte voor verbetering”.

Trainer Michel Hengst en spelers Ryan Hengst en Nigel van Vliet waren vandaag niet aanwezig en daarvoor in de plaats hadden we als gastspelers Rafael Erbas en Julian Colenbrander.

We hebben mooie acties en doelpunten gezien uit lobballetjes, afstandschoten, inloopacties en kopballen. De eerste wedstrijdpunten zijn binnen, maar we zullen wel wat lastigere tegenstanders krijgen de komende tijd. Dinsdag is er geen training maar een wedstrijd, een inhaal wedstrijd tegen VV Rhoon!