Sv Poortugaal JO10-1 – Rhoon JO10-1; 5-13.

Rhoon JO10-1

14 september 2019 9:45

begeleiding

Mooi voetbalweer en voetballen op echt gras. De ideale wedstrijdomstandigheden! De trainer was er vanwege een vakantie niet bij, maar hij had wel voor vervanging gezorgd. Karim en Casimir namen vandaag de honneurs waar en de spelleiding lag in de handen van de vader van Dex.

Gemotiveerd, want ‘we’ moeten tegen Rhoon begonnen aan de warming-up. We gingen ons niet zomaar gewonnen geven! Helaas verliep de eerste helft anders. Wellicht door de spanning en de zenuwen, maar wellicht ook door de tegenstanders die allen een kop groter waren, werd er gerust met een ruststand van 1-9 (tenminste als de schrijver dezes goed geteld en opgelet heeft).

In de rust kennelijk een peptalk gehad van de trainers, want na de rust stond er een ander Poortugaal. Er werd zowaar 4x achter elkaar gescoord, waardoor Rhoon het toch wel even benauwd kreeg. Helaas bleef het hier bij voor onze jongens en meid en wist Rhoon er ook nog een paar te scoren, zodat uiteindelijk een eindstand van 5-13 op het scorebord stond. Rhoon was een maatje te groot, letterlijk en figuurlijk.

Zo werd de 3e wedstrijd van het seizoen afgesloten met verlies, maar dat hindert niet. De eerste 2 wedstrijden werden gewonnen, van fc IJsselmonde JO10-2 en van Excelsior Rotterdam JO10-3. Dus vol goede moed op naar wedstrijd nummer 4, uit tegen Binnenmaas JO10-1. Gelukkig al om 08.30 uur!!! Dan heb je nog wat aan je dag!!!

Van de week weer lekker goed trainen en dan zaterdag weer fris en fruitig aan de bak!