SV POORTUGAAL JO17-5 VLIEGT ERIN!

Zestienhoven JO17-3

2 november 2019 15:00

Zaterdag stond er in de competitie voor sv Poortugaal JO17-5 een uitwedstrijd tegen Zestienhoven JO17-3 op het programma.

De eerste helft:

We zien twee gelijk opgaande teams.

In de 24e minuut scoort Zestienhoven een eigen doelpunt: 0-1.

In de 36e minuut scoort Wesley Gerrits vanuit een vrije trap vanaf vrijwel de middenlijn een onwaarschijnlijk doelpunt. De wind geeft de bal extra vaart mee en de keeper houdt geen rekening met de stuit van de bal: 0-2.

De tweede helft:

In de 15e minuut breekt Joël de Gier door en legt de bal met een strak en laag schot door het midden achter de keeper: 0-3.

De wedstrijd is echter nog niet gedaan, Zestienhoven zet een tandje bij en krijgt vleugels.

In de 23e minuut scoort Zestienhoven: 1-3.

In de 30e minuut scoort Zestienhoven: 2-3.

De wedstrijd wordt nu opeens spannender dan gehoopt en lijkt nog alle kanten op te kunnen gaan. Poortugaal supporters beginnen op hun horloges te kijken, de minuten tikken maar langzaam weg.

Eindstand: 2-3.

Trainer Ronald: “Goed om te zien dat na een moeilijke week het voetballend vermogen weer terugkomt en resultaat oplevert. Aan het einde maakten we het onnodig spannend en gaven we Zestienhoven iets teveel ruimte. De winst is echter binnen, 3 zwaar bevochten punten”.