ER BESTAAT EEN GROTER VERLIES DAN HET VERLIES IN DE WEDSTRIJD!

Blijdorp JO17-2

26 oktober 2019 15:05

Nicky van aken

En dat is het verlies van een dierbare!

Ja, een effectiever Blijdorp weet met dikke cijfers van SV Poortugaal JO17-5 te winnen (1-6).

Maar vandaag stond de wedstrijd in het teken van zaken die belangrijk zijn dan voetbal en die er echt toe doen.

De vader van trainer Michel en opa van speler Ryan is deze week overleden.

Michel, we wensen jou en de familie ontzettend veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Ryan, we wensen jou ontzettend veel sterkte met het verlies van je opa!

De moeder van trainer Ewaldo en de oma van speler Dante is deze week met een hersenbloeding in het ziekenhuis opgenomen.

Ewaldo, we hopen dat je moeder haarzelf er doorheen weet te slaan en wensen haar een snel en voorspoedig herstel. We wensen jou en je familie veel sterkte.

Dante, we wensen je oma veel beterschap!

Na de mededeling in de kleedkamer door trainer Ronald tijdens de voorbespreking omtrent deze verschrikkelijk gebeurtenissen, volgde op het veld een minuut stilte waarna weer eens duidelijk werd wat voor een betrokken team dit is. Chapeau!

Dat ene appje naar Remy met de vraag om vandaag Ronald te assisteren was al beantwoord voordat die ontvangen was.

Ondanks de nederlaag overheerst er enkel maar trots, trots op wie jullie zijn!