Sv Poortugaal JO10-1 – Rhoon JO10-2; 8-4

Rhoon JO10-2

9 november 2019 9:45

De punten zijn binnen!

Oh nee, er worden geen punten bijgehouden in deze leeftijdscategorie! De overwinning is binnen dan maar. Ging het tot de 4-4 nog aardig gelijk op, daarna werd afstand genomen van de tegenstander uit Rhoon. Wat waren we blij. Dat smaakt naar meer! Had de donderspeech voor de wedstrijd door de trainer dan toch geholpen?

Motto van vandaag was: ‘Beter voetballen zonder thermobroek, dan helemaal niet voetballen’! ;-)

Volgende week uit tegen het geel-zwarte VFC JO10-3 om 08.30 uur. Heb je nog wat aan je dag! Aangezien we geen uitslagen en/ of standen weten, moeten we het hier maar over het weer hebben. Geen idee wat we mogen verwachten van deze ploeg. Maar ja, wat voor weer het gaat worden op zaterdag 16 november 2019? Weer voor een thermobroek?

Vandaag lekker gevoetbald en gewonnen! Ga zo door jongens en meid! Deze week weer lekker trainen en op naar de volgende wedstrijd.

Kijk voor foto’s op onze website onder het kopje ‘Interactief’!