Sv Poortugaal JO10-1 – vv Charlois JO10-2; 3-4 (1-3)

Charlois, sv JO10-2

23 november 2019 9:50

zaterdag 23 november 2019
competitie

Net niet!

Vandaag was de wedstrijd iets te kort helaas.
In de eerste helft hadden we nog niet zoveel in te brengen en gingen we thee drinken met een 1-3 achterstand. Het was overigens wel lekker voetbalweer!

Na de thee een heel ander Poortugaal. Charlois kwam net na rust nog wel op een 1-4 voorsprong, maar toen hadden ze hun kruit wel verschoten. Het was onze beurt.
Wat werd het nog spannend. We wisten nog terug te komen tot 3-4, maar helaas kregen we de gelijkmaker er niet in! Kansen genoeg, maar het lukte niet helaas.

Toch goed teruggekomen jongens en meid! Weer lekker trainen van de week en volgende week een uitwedstrijd tegen Steeds Hooger JO10-1. Aan de kanaalweg te Rotterdam zal worden afgetrapt om 11.15 uur.