SLIKKE & VEER DOORGAAN!

Slikkerveer JO17-3

18 januari 2020 13:15

Vandaag stond de eerste wedstrijd in de voorjaarscompetitie voor sv Poortugaal JO17-5 op het programma, uit tegen SV Slikkerveer JO17-3.

De eerste helft:

We zien een Slikkerveer dat snel uit de startblokken komt en snel de tegenvallende resultaten in de najaarscompetitie achter zich wil laten.

Alhoewel Slikkerveer het merendeel van de beginfase op de helft van Poortugaal is te vinden blijkt de dreiging echter van korte duur te zijn en al snel lijken beide teams tegen elkaar te zijn opgewassen.

36e minuut: Dylan Dingjan scoort door het midden in de 16 de 0-1.

De tweede helft:

Daar waar in de eerste helft Slikkerveer nog veelal op de helft van Poortugaal was te vinden zijn de rollen nu volledig omgedraaid. Poortugaal controleert, domineert en creëert kansen, veel kansen.

17e minuut: Mick van Deursen scoort vanuit een vrije trap laag over de grond in de rechterhoek de 0-2.

Eindstand: 0-2.

Trainer Ronald:

“We hadden dik 20 minuten nodig om de winterslaap van ons af te schudden. Daarna controleerde en domineerde we de wedstrijd.

Op geen enkel moment zijn we in gevaar geweest, daar waar Slikkerveer leek door te breken werd er kordaat door onze verdedigers ingegrepen en de enkele keer dat Slikkerveer echt dichtbij kwam stond Max in de 16 zijn mannetje.

Er zijn veel kansen gecreëerd, daar hadden we eigenlijk meer doelpunten uit moeten halen. In ieder geval met leuk voetbal de klus geklaard, de eerste zit er weer op en de eerste 3 punten zijn in de pocket!”