LENGTE ZEGT NIETS!

Binnenmaas, FC JO17-2

8 februari 2020 14:30

FCB (Zelf fluiten) Leider

Vandaag stond er voor sv Poortugaal JO17-5 een uitwedstrijd tegen FC Binnenmaas JO17-2 op het programma.

Er stonden een aantal best wel stevige en uit de kluiten gewassen tegenstanders te wachten op dat koude en natte veld in de Hoekse Waard en Poortugaal maakte zich op voor wat wel eens een ‘fysieke’ wedstrijd zou kunnen worden (lees: veel duw & trekwerk en met het volle gewicht erin).

Eerste helft:

- 6e minuut: Mick van Deursen scoort met een mooie lift over de keeper 0-1.

- 12e minuut: Mike Stedehouder maakt een goed opgezette aanval af met de 0-2.

- 36e minuut: Joël de Gier scoort vanuit de counter 0-3.

Tweede helft:

- 32e minuut: Binnenmaas scoort onder druk een eigen doelpunt, 0-4.

Eindstand: 0-4.

Trainer Ronald:

“Met goed georganiseerd voetbal hebben we vandaag als team de tegenstander geen enkele mogelijkheid gegeven om het Max onze keeper echt lastig te maken.

Dit is een duidelijk verschil met wat we verleden week zagen. Vandaag zagen we goed en verzorgd voetbal, de wil om voor elkaar te werken, controle en overzicht.

Die wil om voor elkaar te willen werken, het op een juiste manier uitvoeren van opdrachten en het als een team in het veld met elkaar communiceren is leuk om naar te kijken en daar wordt deze trainer vrolijk van”.

Een ‘fysieke’ wedstrijd is het overigens niet geworden, beide teams speelde uitermate clean en sportief voetbal.

Onze vaste lijnrechter Chris Hokken was helaas ook vandaag niet van de partij. Chris zit nu al een paar weken ziek thuis, we wensen Chris veel beterschap en hopen dat hij er snel weer bij is!