Plaatjessparen.

SHO JO10-2

8 februari 2020 11:00

Begeleiding

sv Poortugaal JO10-1 - SHO JO10-2; 11-2 (6-1)

Competitie 1e klasse 12
Zaterdag 08 februari 2020

Maar weer eens in de 'pen' geklommen voor een kort verslagje en een update van onze jongens en meid van JO10-1. Bij de categorie JO10 werden en worden geen standen en uitslagen bijgehouden en uw verslaggever is niet bij alle wedstrijden geweest en weet derhalve ook niet meer alle uitslagen, dus het woord update is hier wellicht niet het juiste woord. Niet erg, het werd gewoon weer eens tijd voor een teken van leven op de website.

Er zijn wedstrijden gewonnen, verloren en gelijkgespeeld. Van alles wat dus en dus ook vandaag maar weer gewoon uitgaan van eigen kracht. Geen idee wat we kunnen verwachten van onze tegenstander van vandaag. Ook een blik op de website van SHO maakt ons wat dat betreft niet veel wijzer. Lekker voetballen dus!

Afgelopen weken alleen getraind. Vorige week zaterdag was er geen wedstrijd voor JO10-1. Het werd dan ook wel weer eens tijd om het veld voor een echte wedstrijd te betreden. De spelleider bracht de wedstrijd in gang om 11.00 uur, op veld 5B. Het was niet heel koud, maar halverwege ging het wel regenen, dus werd het wel een natte boel. Zaak dus om goed in beweging te blijven. Dus fel er boven op, vanaf het begin.

In de rust snel even opwarmen en een kop thee en wellicht ook een (donder-)speech van de trainer. Na de rust weer naar buiten is natuurlijk eerst even afzien, maar ook nu gold weer 'lekker fel beginnen'.

Een lekkere wedstrijd en allemaal hard gewerkt. Drie punten gehaald (maar die worden toch niet bijgehouden), en komende weken weer allemaal lekker trainen in aanloop/ voorbereiding op de komende wedstrijd. Foto’s van deze wedstrijd zijn wellicht binnenkort te zien op deze site!

Misschien is er komende weken nog sprake van diverse vriendschappelijke wedstrijdjes, maar in competitieverband gaan we pas op zaterdag 7 maart 2020 weer voetballen. Dan gaan we de competitie verder met de uitwedstrijd tegen Hellevoetsluis JO10-2 om 08.30 uur. Dat is dan de 2e keer dat we moeten afreizen naar Hellevoetsluis, want Hellevoetsluis JO10-1 zit ook bij ons in de competitie en ook dat was een uitwedstrijd.

In ieder geval is er nog een vriendschappelijke uitwedstrijd gepland op zaterdag 15 februari, om 11.30 uur tegen Excelsior Rotterdam. En ondertussen natuurlijk druk bezig met het sparen van onze eigen voetbalplaatjes!

Oh ja, wat zou Drechtstreek JO10-1 gedaan hebben?