IJvv Zwervers MO15-1 — vv Poortugaal MO15-2

3079CR
ROTTERDAM

IJvv Zwervers MO15-1 — vv Poortugaal MO15-2

Vandaag moesten de meiden het opnemen tegen de altijd sterke ijvv zwervers uit Rotterdam zuid.

Na het verzamelen op de club op naar Zuid, helaas waren er een paar dames te laat in de kleedkamer waardoor de warming-up niet verliep hoe we het graag hebben. Bij het afronden op Floortje werd er wel geteld 1 keer op de goal geschoten.

Op de een of andere manier leek het of dit invloed had op het spel van de meiden. Veel meiden speelden niet scherp of zaten niet in de wedstrijd, tevens viel helaas het samenspel tegen vandaag. Desalniettemin waren we zeker niet de mindere maar waren we zeer onfortuinlijk in de afronding waardoor we met een 2-0 achterstand de rust in gingen.

Na een goed gesprek in de rust met de dames dachten we het op de rit te hebben de 2e helft, niets was minder waar, we hadden veel moeite om het spel naar ons toe te trekken en verloren duels welke we normaal winnen. Daarbij kwam ook dat de rechtsbuiten van de zwervers onze verdediging er aan alle kanten uit liep en zeer makkelijk scoorde.

De score liep snel op. Wat goed was om te zien is dat de meiden wel bleven voetballen, dit resulteerde in een doelpunt voor ons uit een corner van Chelsey die door Jolie werd ingekopt. Even later maakte we nog een doelpuntje wat de eindstand van 8-2 op het scorebord zette.

Dit was een moeilijke wedstrijd voor de meiden, maar hier worden ze alleen maar sterker van.

We gaan er met de training weer volle bak tegen aan en op naar de volgende wedstrijd.

Winnen en verliezen doen we samen. En trots zijn we altijd op ze.