Omhoog

Kastanjelaan 28
2982CM
RIDDERKERK

Om 15.30 uur een uitwedstrijd spelen bij Slikkerveer zonder publiek. Daar wordt een mens niet vrolijk van. Dan kom je in deze tijd in het donker thuis. Gelukkig wel met een klinkende overwinning op zak, 1-6. Doelpuntenmakers vandaag waren Sam (3x), Kay, Bart en Lennie.

Nadere details zijn niet bekend. Er mocht namelijk geen publiek bij, dus ook geen verslaggever, maar uit betrouwbare bron is vernomen dat het een goede wedstrijd was van Poortugaal. Slikkerveer heeft feitelijk niets te vertellen gehad en met deze overwinning hebben we weer een sprongetje gemaakt op de ranglijst en mogen we toch weer voorzichtig naar boven kijken. Het gat met de koploper Binnenmaas is echter wel wat groot, 10 punten inmiddels, maar als deze stijgende lijn zich voortzet  kunnen we wellicht voorlopig focussen op plek 2. Op dit moment is Barendrecht JO19-2 tweede op de ranglijst met 16 punten en dan is het gat slechts 5 punten.

Door 2 mooie overwinningen achter elkaar is Poortugaal inmiddels aanbeland op plek 4 in de rangschikking, 11 punten uit 7 wedstrijden. Komt daar zaterdag 27 november nog een overwinning bij? Dan staat de thuiswedstrijd tegen vv Brielle JO19-1, de hekkensluiter met 2 punten uit 7 wedstrijden, op het programma. Op veld 1 zal om 12.45 uur worden afgetrapt. Kunnen we mooi vanaf het terras de wedstrijd volgen (als de regels niet weer veranderd zijn tegen die tijd).