MO15-2 pakt de punten

Albrandswaardseweg 84 B
3172XC
POORTUGAAL

Zaterdag 9 oktober, vandaag mogen we aantreden tegen de MO15-1 van Smitshoek. De meiden hadden wat goed te maken na de zeperd van vorige week, Smitshoek begon iets feller aan de wedstrijd wat resulteerde in een snelle tegen goal door een afstandsschot welke onhoudbaar was voor Floortje. Wat we vandaag veel meer zagen is dat er een team stond die voor elkaar wilde strijden en het samenspel zocht i.p.v. de lange bal naar voren en we zien het wel. We kwamen door een goal van wie anders dan Jolie op gelijke hoogte.We waren veel beter en legde Smitshoek onze wil op, aanval op aanval maar de bal wilde er niet in, tot dat Rosanne het op dr heupen kreeg en de bal van grote afstand raak schoot, super leuk voor haar , wat minder voor Peter die z’n bier geld zag verdwijnen en dit wel even aan zal moeten horen 😂.

De rust in met 2-1, er bleken heel wat van onze meiden wat schade opgelopen te hebben, er werd geknepen, aan haren getrokken en geduwd door de niet zo sportieve tegenstanders.

We gingen de 2e helft in met alleen maar het advies van de trainers, ga zo door en blijf voetballen dan gaan ze er echt in. Heel fijn dat dit dan ook zo gebeurde, we scoorde heel snel via een ouderwetse punter van Jolie, maakt ons niet uit hoe ze dr in gaan, als ze er maar in gaan. De score liep op en er werd echt leuk voetbal gespeeld, combinaties die leidde tot veel kansen en dit keer gingen er daar wel vele van raak. Onze geleende Jolie die met ons mee wilde doen( waar we heel blij mee waren) was een plaaggeest voor de rechtsback van Smitshoek, ze ging haar aan alle kanten voorbij waar mooie voorzetten uit voort kwamen en een paar leuke doelpunten. Als dan ook tegen het einde van de wedstrijd Claire ook nog scoort was de score compleet 7-2. We hebben een goede wedstrijd gespeeld tegen een harde en soms zelfs gemene tegenstander, wat de meiden te prijzen valt is dat ze hier niet in mee gegaan zijn maar het terug betaalde in doelpunten. Een pluim voor het hele team, maar zeker naar de verdediging en het middenveld die niet verzaakte en allemaal hun taak uitvoerde. Dit was een team overwinning en daar zijn wij als coaches heel blij mee en trots op!